Open House, Duit Raya dan Duit Google $829

Agak lama aku tak tulis blog ini. Bukan kerana malas, tetapi masa yang tidak mengizinkan untuk aku berbuat demikian. Hari raya aritu, aku ade buat open house sikit kat bumi Australia ni, sambut bersama rakan-rakan yang tak balik beraya di Malaysia. Macam-macam jugak aku dan budak-budak umah aku masak. Kami masak sate, kuah kacang, nasi impit, pulut kuning, kari ayam, daging masak merah. Pencuci mulut lak, kami ade agar-agar, muffin dan air orange mango. Banyak jugak sate yang kami buat. Dalam 1000 cucuk sate semuanya. Dan yang paling menggembirakan adalah semua 1000 cucuk tu abes!! Yeah..

Sate Fakhri

Sate Lagi

Antara Makanan Yang Kami sediakan

Sebelum Menjadi Sate

Bahan Perap

Duit raya aku tahun ni adalah kosong.. xdapat duit raya.. tapi dua hari lepas aku dapat berita gembira bahawa duit google adsense untuk bulan lepas dah pon dimasukkan ke dalam akaun aku.. Alhamdulillah.. kiranya ini duit raya dari google la kira nya.. heehehe..

Share:

No comments:

Post a Comment

Amazon Best Seller

Labels

Blog Archive

Recent Posts