Hasil buat duit Online dengan blog

Buat Duit

Lama jugak aku tak update blog ni. Bukan menghilangkan diri, tapi buat kerja-kerja online dan offline sampai tak ade mase nak update blog ni. Harini aku nak kongsikan screenshot ape yang telah aku usahakan selama ni telah dapat dituai dah hasilnya. Buat duit online
Mula-mula aku nak tunjuk rezeki aku dapat sehari lepas. Dapat $130 dari advertiser yang hendak mengiklankan text link kat website aku.

Buat Duit Dengan Blog 1

Dan awal bulan haritu aku dapat payment dari backlinks.com . xde la banyak mane pon, dalam $56.30 je. Still duit kan

Buat duit

Hari tu aku cashout aku punya TNX points. Dapat la dalam $39.35

Buat duit

Ade lagi balance dalam TNX akaun aku dalam $50 belum aku cashout kan. Esok lusa aku akan cashoutkan balance aku tu.
Semua ni aku dapat secara automatic sahaja setelah berhempas pulas selama sebulan. Dan ianya akan berterusan dari bulan ke bulan. Susah-susah dahulu, senang-senang kemudian.

Mesti korang suruh diajarkan macam mana nak buat duit dengan mende ni kan? Macam ni, mula-mula korang kene ade akaun paypal. Kalau taka de lagi, boleh register di www.paypal.com akaun ni membolehkan kita menerima payment dari advertiser luar begara.
Untuk buat duit dengan backlinks.com blog/website korang mestilah mempunyai PageRank. Kalau PageRank, blog korang tak ade Pagerank, korang tak akan diterima.

Korang juga perlu ada domain dan hosting sendiri. Kene keluarkan sedikit modal untuk dapatkan domain dan hosting.
Kalau dah ade semua tu, boleh la register di sini : Backlinks.com sebagai publisher.
Lepas register, masukkan details semua dan siap. Tunggu je advertiser beli link dan setiap awal bulan, payment akan masuk ke dalam paypal secara automatic.

Untuk buat duit dengan TNX sama juga, kecuali TNX ni syarat dia tidak ketat sangat seperti backlinks.com yang mahu kita ada PageRank. Hanya ada blog/website .com sendiri sudah cukup. Register TNX disini: TNX.com . TNX memerlukan invitation code baru dapat register, jadi sapa nak invitation code boleh la komen kat post ni.
Kalau nak lebih details lagi cara-cara dan trik yang akan mempercepatkan income kita masuk dengan TNX ni, boleh la beli panduan TNX di sini.

Dan akhir sekali, aku bagi screenshot payment aku yang lepas-lepas. Ape-ape hal, komen kat bawah ok. Mari kita sama-sama buat duit online..

Buat duit
Share:

No comments:

Post a Comment

Amazon Best Seller

Labels

Blog Archive

Recent Posts